oh-my.png

 

Euroviisujen teeman innoittamana päätin minäkin miettiä tätä blogini teemaa. ”True Or Fantasy” voisin kutsua tätä pohdintaani mahdollisesta (?) bisseydestäni. Olen siis Bi- curious, se siis on tullut selväksi. Mutta olenko todella bi? Siihen en sen sijaan vielä osaa vastata. Monet asiat ovat jo selvinneet minulle matkani varrella, mutta se on totta ja mikä pelkkää fantasiaa? Minä en rehellisesti osaa vastata!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Olen huomannut, että moni ihminen kokee Bi- curious henkilön melko epävarmaksi kumppaniksi. Monen ihmisen mielestä bi- curious henkilö haluaa vain kokeilla seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta he eivät ole kiinnostuneita pitempiaikaisesta ja tunteet sisältävästä suhteesta samaa sukupuolta olevan kanssa. Eli Bi- curious henkilö käyttää vain hyväkseen toista ihmistä tyydyttääkseen oman uteliaisuutensa.

 

Osittain tämä väite on ”totta”. Haluan minäkin saada vahvistuksen omasta suuntautuneisuudestani, mutta kuten muissakin asioissa, poikkeus vahvistaa ”säännön”. Minä EN halua loukata ketään tämän asian tiimoilta! Ja olen myös avoin mahdollisille tunteillekin. Olen mielestäni vain hieman omalaatuisessa tilanteessa tässä itsetutkiskelun ja seksuaali- identiteetin etsimisen/ löytämisen suhteen. Moni ihminen varmasti läpikäy nämä asiat jo aikaisemmin, mutta minulle ne ovat tulleet eteen vasta nyt. Faktahan on se, että minulla on mies ja perhe joita en ole ajatellutkaan hylätä tässä henkilökohtaisessa ”kriisissäni”.

 

Mitä siis tehdä?

 

Jollekin voisi olla helppoa toteuttaa omat fantasiansa pahemmin miettimättä, mutta minä olen ilmeisesti sellainen ”vellihousu” ja ”tissiposki” että pitää kahteen kertaan miettiä mihin ryhtyy. Minä nimenomaan haluaisin ennemmin sitä ihmissuhdetta kuin pelkkää seksiä (vaikka halut ne on hiirelläkin=)).

 

Mistä sen tietää, ovatko fantasiat todella toteuttamisen arvoisia?

 

Olisiko parempi vain pitää haaveensa ja fantasiansa päiväunina ja kuvitelmina? Vai tehdä fantasioista totta?

 

Olenko silloin enää Bi- curious?

 

Vai olenko True- Bi...?

 

Ja mitä sitten?