oh-my.png

 

Mielestäni internetti on harvinaisen kätevä systeemi, kunhan sen kanssa tulee sinuksi. Itselläni oli paljon hankaluuksia käyttää tätä "helvetinrakkinetta", mutta nyt voin jo sanoa nauttivani suhteestamme. Se on tuonut elämääni enemmän sisältöä kuin olisin koskaan voinut kuvitellakaan.

Minulla ja tietokoneella on ollut aikaisemmin hyvin viileät välit. Milloin olen itse hermostunut koneen hitauteen tai omasta mielestäni epäloogiseen toimintaan, milloin kone on hermostunut itse allekirjoittaneeseen ja tiltannut itsensä. Sanonut sopimuksensa irti ilman YT- neuvotteluja.

Alkuhankaluuksien ja väärinkäsitysten jälkeen paiskasimme kuitenkin kättä päälle ja suhteemme voi tällä hetkellä hyvin. Saa nähdä johtaako suhde syvemmälle... aika näyttää...

Internetin avulla olen löytänyt keksutelufoorumeita ja treffipalstoja, joissa voi anonyymisti löytää haluamaansa seuraa. Itse olen suhtautunut jotenkin varauksella aine noihin "senssipalstoihin", mutta kokemukseni perusteella löytyy sieltä ihan asiallistakin seuraa. Avoimuutta taitaa myös vaatia oma suhtautumiseni internetin käyttömahdollisuuksien suhteen.

Vielä viime viikolla itselläni oli hirveä epävarmuus ja ahdistus itsestäni. En saanut oikein otetta mihinkään, kun asiat pyörivät vain tämän Bi- asian tiimoilla. Asiat ovat muuttuneet. Se tapahtui oikeastaan ihan yllättäen, salakavalasti. Olen tässä muutamien päivien sisällä löytänyt itselleni sisäisen mielenrauhan.  Nyt tuntuu, että silmät ovat alkaneet avautua ja sisäinen harmonia asettumassa paikoilleen. Kaikki tämä on tapahtumassa kaiketi vain siksi, että olen antanut itselleni luvan olla oma itseni, oli se nyt sitten mitä hyvänsä.

Olen antanut myös itselleni mahdollisuuden!